close
How's going, everyone?
Long time no see.
Kind of busy lately.
Really~!
Sometimes I just feel my heart is tired.
Everything is out of control.
And no one can support.
but I still wish~
It'll just turn out fine.


不知道大家暑假都在幹麻呢??
我想我暑假都得待在學校了說~
想參加的活動太多
時間太少
XD~
禪心領袖社
讓我認識了很多人
來自不同的學校
每次去到大型的會議或是集會
看到認識的都會很開心
XD
這次我是3Q課程組耶
I wish everything will be all right.
宿營嘛~
希望不要太操!!
Oh my godness.
我成了下一屆的系學會會長耶
==
好險我的副會很厲害
but still afraid.
I don't even know how far I can go.
只是有時偶爾心寒
= =
唉~
討厭我們班的男生~
有些例外啦

想念你們勒~~!!!
miss you all guys
PLEASE~
don't froget me.
'cause I'm ganna remember you all.
miss you all.
very much.
ㄚ哈好肉麻阿~
XDD
嘻嘻
我的事業做好大
希望有天
隨便走在路上或是任何一個學校
都能在路上看見我認識了人跟我打招呼
XDD
更希望能看到你們
~///~
XDDD
哈哈哈哈
arrow
arrow
    全站熱搜

    chgsh2410x8 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()